سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پورشه اسپایدر 918+مشخصات و عکس - شارژ رایگان همراه اول و ایرانسل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

اخبارعلمی - نگاهی به پورشه اسپایدر 918 +مشخصات وعکس

پورشه 918 اسپایدر با استفاده از دو موتور برقی و بنزینی به ما تصویری از سری خودروهای سوپراسپرت دو موتوره آینده را می دهد. اما آیا استفاده از دو موتور در خودروهای این چنینی کاربردی و مفید است؟

اسپایدر 918 یکی از 3 خودروی فوق اسپرتی است که این روزها به همراه دو خودروی دیگر "فراری لافراری" و "مک لارن پی 1" به تازگی وارد بازار شده است.

یکی از دلایل اهمیت این مدل پورشه پایین تر بودن قیمت نسبت به دو رقیب خود و تولید سه برابری تعداد نسبت به آن ها است.

این خودرو با استفاده از موتور برقی و بنزینی کار می کند، موتور 8 سیلندر وی شکل این خودرو می تواند 608 اسب بخار قدرت را فراهم کند ، موتور برقی با ارایه 277 اسب بخار قدرت بیشتر به بازدهی خودرو کمک می کند.

حداکثر سرعت این خودرو با استفاده از هر دو موتور معادل 340 کیلومتر در ساعت می باشد. شتاب صفر تا صد این خودرو 2.6 ثانیه است.

موتور برقی این خودرو برای کاهش مصرف کاربرد چندانی ندارد و بیشتر برای بهبود سرعت و بازدهی به کار برده شده است. شما می توانید با استفاده از موتور برقی این وسیله در حدود 30 کیلومتر مسافت را با حداکثر سرعت 150 کیلومتر در ساعت طی کنید. صفر تا صد خودرو در حالت تماما برقی 6.1 ثانیه است.

این خودرو برای به دست آوردن بهترین بازدهی با استفاده از سیستمی هوشمند از هر دو موتور برقی و سوختی به طور هم زمان استفاده می کند. در هنگم رانندگی اگر مقدار فشاری که به پدال وارد می کنید از حد مشخصی فراتر رود موتور بنزینی به صورت هوشمند وارد کار می شود.

خریداران این مدل می توانند با پرداخت هزینه ای بیشتر طراحی داخلی را طبق سلیقه خود سفارشی کنند.

نگاهی به پورشه اسپایدر 918 +مشخصات و تصاویر

 




 

                                                       منبع:bazarkhabar.ir

 

 




تاریخ : چهارشنبه 93/1/20 | 6:10 صبح | نویسنده : sajad | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.


کد پرش به بالای صفحه وب